• image description
  • image description

Харьковские Тепловые Сети

Комунальне підприємство «Харківські Теплові Мережі»

тепло первой столицы

fb   tg   ig

Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі»

Порядок звернень споживачів



Як подати письмове звернення, скаргу або претензію до КП «ХТМ»

Письмове звернення можна подати наступним чином:
• надіслати поштою на адресу:61037, м. Харків, вул. Мефодіївська, 11;
• особисто передати до підприємства, за зазначеною вище адресою;
• під час особистого прийому керівництва підприємства;
• надіслати електронний лист на адресу: hts@hts.kh.ua;
• зателефонувавши за номером: (057) 758-84-07;
• надіславши факс: (057) 737-94-00.

 

Вимоги до оформлення звернення, скарги або претензії

1) Повинно бути вказано:
– для побутового споживача: прізвище, ім’я, по батькові, адреса;
– для юридичної особи, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.
2) Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
3) Письмове звернення, скарга або претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення, скарги або претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

 

Розгляд звернення, скарги або претензії, надісланих до КП «ХТМ»

Якщо в зверненні, скарзі або претензії вказано адресу електронної пошти, номер телефону або така інформація відома підприємству, здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення, скарги або претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання звернення, скарги або претензії.
Звернення, скарга або претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.
Телефон для довідок за зверненнями споживачів (057) 758-84-07, факс (057) 737-94-00.
Або електронним листом, надіславши запит на: hts@hts.kh.ua

 

Особистий прийом керівництва КП «ХТМ»

Особистий прийом споживачів керівництвом підприємства проводиться у дні та години, що визначені графіком, за адресою: 61037, м. Харків, вул. Мефодіївська, 11;

 

Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеці споживачів

Цей Порядок визначає процедуру надання інформації про загрозу електробезпеці споживачів і створений для оперативного реагування і швидкої локалізації подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві.

І. Дії працівників або свідків нещасного випадку чи аварії яка становить загрозу електробезпеці
1. Строк подачі інформації: Негайно;
2. Кому подається інформація: Для працівників - безпосередній керівник працівника або іншу уповноважену особу на підприємстві. Для споживачів - телефоном (057) 758-84-07 або факсом (057) 737-94-00 до КП «ХТМ».
3. Порядок дій: У випадку виявлення подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві необхідно негайно перш за все самому тримати безпечну відстань від місця події (у випадку замикання на землю чи падіння дерева на дроти повітряних ліній безпечна відстань становить не ближче 8 метрів), сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближенню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин та повідомити про те, що сталося через засоби зв`язку або нарочним безпосереднього керівника або іншу уповноважену особу на підприємстві. Для споживачів - за телефоном (057) 758-84-07 або факсом (057) 737-94-00.

ІІ. Дії керівників або інших уповноважених осіб на підприємстві у разі отримання повідомлення про нещасний випадок чи аварію яка становить загрозу електробезпеці
1. Строк подачі інформації: Негайно;
2. Кому подається інформація: У разі пожежі на об'єктах: повідомити за допомогою засобів зв`язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, чергового диспетчера. Телефон пожежної - 101, телефон КП «ХТМ» - (057) 758-84-07, факс (057) 737-94-00.
3. Порядок дій: Керівники на місцях перш за все повинні оцінити ситуацію і визначити наслідки від настання нещасного випадку або інших подій, які становлять загрозу електробезпеці, організувати за необхідності надання першої медичної допомоги, прийняти невідкладні заходи по недопущенню подібних подій.

Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номером телефону (057) 758-84-07 надіслати факс на номер (057) 737-94-00 або надіслати листа електронною поштою на адресу: hts@hts.kh.ua, зазначивши в темі «Загроза електробезпеки».



На головну